tisdag 5 februari 2008

dag 2

jag skulle köpa frimärken men just det ja det kan man ju inte köpa i affärer längre så det blev inget av det. och även om jag skulle kunna skicka brevet till emma utan frimärken och avsändare så att HON får betala portot så kändes det inte riktigt rätt, inte rent spel.

så det blev två äpplen för 4,50 kr istället

dagens nöjen hittills har varit billiga: bibblan, gratis coaching och andreas bjöd på lunch.

21:50
jag, nanny och moalax har varit på inkonst och lyssnat på skambyrån! före detta osäkra barn och pretentiösa tonåringars bästa dagbokstexter, dikter, KP-insändare. bland det bästa jag hört, och källorna är outsinliga.

det kostade pengar att gå in men jag drack ingen öl.
tidigare på kvällen åt jag min middagsmatlåda på friskis och svettis...

slutnota dag 2
äpplen 4,50 kr
skambyrån inträde 50 kr
totalt dag 2: 54,50 kr
totalt veckan so far: 54,50 kr

2 kommentarer:

Anonym sa...

och så har jag betalat räkningar för 886 kronor... bredband, el, tele, försäkring. usch.

fia sa...

det är en hedervärd idé ni har lisa och emma. ska bli spännande att se hur detta ska fortsätta. jag var på city gross idag. lätt som en plätt spenderade vi 1031 SEK på mat. jag ska nog inte vara med i tävligen just nu iaf tror jag.

men vaddå, när slutade de sälja frimärken i affärerna?? nästa fråga blir ju givet; - var går det att köpa frimärken nu?