torsdag 17 april 2008

sensation white

jag skrev ett långt inlägg om AUBERGINE


sen kom jag på vad jag ALLRA ALLRA HELST vill göra innan 2008 är slut. jag bara måste måste måste gå på SENSATION WHITE!! jag bara måste. jag kan inte komma på något häftigare. tiotusentals vitklädda människor som dansar nonstop ett dygn i Amsterdams arena. världens största rave. det är den femte juli i sommar. de 40 000 biljetterna tog dock slut på 91 minuter, folk från hela världen åker dit. och jag jobbar då. MEN! Sensation är på turné! under 2008 kommer sensationfester anordnas i bl.a. st petersburg och prag och förmodligen även i danmark någonstans, även om datum ännu inte är bestämt för det. vilket ska man gå på, vi måste åka till någon, vi måste, visst??



kan knappt bärga mig!!!!!!!!!

12 kommentarer:

fia sa...

vad? nu är jag nog inte riktigt med ändå... :)

Anonym sa...

www.sensation-white.com

jomenvisst fia visst föjer du med?!

sarathyra sa...

jag är lätt på!

Anonym sa...

heter det inte seschesschon white?

Anonym sa...

tänk scenariot andreas, att vi skulle frågat oss holland runt efter "seschesschon white", tror du vi hade kommit rätt?

Anonym sa...

jag tycker det verkar både läskigt och roligt. Måste fundera på det här.

Anonym sa...

ja jag kan ju ändå inte åka till amsterdam men st petersburg vore ju fett, eller hur?

Anonym sa...

hmm. var det det här som den knarkiga holländaren och den märkliga fransosen tipsade om på parkeringsplatsen i barcelona? HMMMM

Anonym sa...

visst förstod du inte då joanna, att det var jesus vi mötte där på morgonkvisten, som ville visa oss vägen till himmelriket

Anonym sa...

Tycker det verkar fantastiskt. Där har de säkert e

happy sally sa...

åh ta md mig!!! jag vill

Anonym sa...

vi är 2killar och 3tjejer som ska åka dit. åker på torsdag 6:20 från arlanda. kom bli grymt kul! tjader87@hotmail.com