onsdag 16 april 2008

jag kan sätta ord: det ordnar sig!

ALLT SKA ORDNA SIG TILL DET BÄSTA

jag har fått sommarjobb, precis det jag ville, på skruven i ronneby första perioden i sommar. de hade fått återbud från någon och ringde och erbjöd mig jobbet. det är perfekt och alldeles lagom. fyra veckor är kort men jag får tillräckligt med pengar för att kunna göra något roligt i slutet av sommaren. jobbet är trevligt; man får umgås med gamla människor, det gillar jag.

jag har fortfarande inte valt till nästa termin. men det ordnar sig! jag blev inte studievägledd igår men studiepeppad. och skitsamma om det är på pedagogen eller sociologen; det kommer bli bra i vilket fall för jag har tusen böcker jag vill läsa och kloka människor runtom, hipp hipp hurra!

dessutom ska eva flytta till skåne. och max kommer snart tillbaka. och jag och mia ska se det bästa av sverige i sommar.

åh åh åh, peppen står som spön i backen helt enkelt

2 kommentarer:

sarathyra sa...

det är ett fint liv!

happy sally sa...

jag är sjukt avis att du ska få eva. ska diskutera med myndigheterna om vi verkligen kan gå med en utlämmning av henne till skåne, så ta inte ut nått i förskott.