tisdag 15 april 2008

svårt att sätta ord och finger på saker och ting

ja, så känns det lite just nu. Jag har en miljon åtgärder och åtaganden som jag försöker ge lika mycket kärlek och tid till men det är svårt. Och det värsta är nog att mitt sociala är den störta förloraren. Tänkte på det då diskussionen om denna bloggens vara eller icke vara. Jag saknar er alla på tok för mycket och när man väl får chansen att se er ja då ärjag antingen dösjuk, döstressad eller allmänt död. Men det är ändring på det nu. Efter min smärtupplevelse i helgen så känner jag absolut ingen som helst lust att sitta och klaga på att jag är trött eller att jag har mycket att göra. Nu har jag sökt till skola nu har jag återigen fyllt upp min kalender och tror att jag har koll på läget. Nu är det bara att komma
hem från jobbet och ta tag i det.

Åh, jobbet. Jag börjar känna separationsångest nu också, känns ju fint. NOT. Jag har massa energi kvar här ju, vad ska jag göra av den?! Ständig kontakt med roliga, innovativa, inspirerande människor. Kommer väl säkert hitta någon rolig på min kommande utbildning men här på expen är det så gött, för de kommer ju till mig. Toppengrej att jobba på en samlingspunkt alltså. eller ja, det har ju alltid sina för och nackdelar, men just nu bara bra fördelar.

esch, det löser sig nog för min del i framtiden, också, förhoppningsvis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

LOVELY

Anonym sa...

du är så bra och smart magda. Du kommer säkert hitta något grymt kul att sysselsätta dig med!

Anonym sa...

Separationsångers!!! WTF!!! Styrelsen löser alla dina problem... där skulle du få di beskärda del av allt det götta!

Sitt kvar!