måndag 4 augusti 2008

Sjuk i skåne!

Igår tror jag det var (dagarna flyter lite ihop när man är sjuk)som kom Tove på en utmärkt sak. Helt plötsligt var superklubben "Sjuk i skåne" skapad. Det är typ värsta, som i bästa, klubben. Ända nackdelen är att amn måste va sjuk. Jag och Tove är medlemmarna än så länge, men jag är fast övertygad om att det finns andra sjuklingar där ute. Kanske kan man bilda filialer? Typ sjuk i stockholm? vad tror du tove?

Hade min kära mor inte glömt min kamera som jag, hmm, glömt hemma hos henne idag hade det nog blivit en bild också för att dokumentera mitt fruktansvärda state(engelska). För är det inte så att även om vissa sjukdomar ser hemska ut på tv är det få saker som slår när man själv är sjuk. Jag menar, varmt och kallt omväxlande hela tiden med värk och spänstigt snor, vad klår det.

Ha det bra och passa på att va sjuk nu för sen ska man ha roligt.

order! order!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste nog starta en filial i stockholm jag. Plus att jag blivit sjukare. Det är inte lätt när det är svårt! krya på dig andreas.

Anonym sa...

hahahahahaha

Anonym sa...

lisa menar jag att jag heter. förlåt, dyslexi.