tisdag 30 september 2008

Ledig

Ibland tar jag lite sovmorgon, för att jag faktiskt inte behöver lära mig så himla mycket av vad som erbjuds på föreläsningarna, just idag. Då kan man sova lite för att man satt uppe i köket och åt oliver igår och sen ducha ganska länge och göra god gröt som man kan äta långsamt och hinna läsa i alla fall hela a-delen i dn.

Och så håller jag alla måsten ifrån mig och förlitar mig på min kalender, det finns plats för det mesta. Var sak har sin tid.

Det jag måste lägga tid på nu är något man kan kalla ett nytt, fräscht projekt, olikt det mesta jag gör till vardags. Härligt härligt, nu ska min problemlösningsförmåga testas.

Caset ser ut som följer:

min nya fina cykel
försvann från centralen
jo den var låst
ingen skymt av den på land
men i kanalen
ca 2 meters djup
ligger det något silvrigt och glittrar

det kan vara min
OM det är min
så vill jag få tag på den

alla medel tillåtna

Okej Lisa, klara färdiga gå.

Inga kommentarer: