tisdag 9 september 2008

Voices and Organs

Reklam för fina människor och fin musik:

Jag vill skriva om finaste pelle, min bästa sommarlovskompis, som jag önskar var lite närmre än i en hyundai någonstans i USA. men ändå inte, för då skulle han ju inte rapportera om så skojiga saker som verkar ske runt omkring när han och alex åker på turné med voices and organs. voices and organs är finfin musik som låter som lagom varma julidygn i t.ex. blekinge som man aldrig vill ska ta slut. man vill ju aldrig aldrig gå och sova, visst? "glass hill" (glasbacken) till exempel är en fin låt. dessutom är Mom, bandet som pelle turnerar med otroligt trivsamt för öronen så lyssna på dem också när ni ändå är igång.

när pelle kommer hem kommer det vara lite för mörkt för att åka till hålan och bada men jag tror mig ändå ha börja förstå nu att det inte är så mycket om vad man gör utan snarare hur man gör det så då är det lugnt. det kommer alltid vara fantastiskt att hänga med fantastiska människor.

Inga kommentarer: