torsdag 6 november 2008

Heja oss!

Jag hade ju sedan en tid tillbaka efter en del pustande och frustande gett upp att jag någonsin skulle kunna medverka på Bästa livet-bloggen någonsin igen. Nu när jag gjort proceduren med att återställa lösenord (igen) och det var ju inte så svårt (som vanligt). Det känns bättre än någonsin vara tillbaka. Moas inlägg var precis vad jag behövde läsa idag. (Jag klickade aldrig på länken men jag såg delar av programmet och det var ju fint att Carl i efterhand fick chansen att förklara sin reaktion inför att han inte fick skaka hand och prata lite om hur medveten och förstående han är . Tyvärr hjälpte det ju inte så mycket). Som det stod att läsa i Lisas kommentar "YES WE CAN". Visst kan vi även på den här sidan Atlanten, och jag behöver er så jälvla mycket. Jag måste få läsa era smarta och intelligenta och roliga och fantastiska inlägg över era betraktelser äver livets både stora och små händelser. Det bästa är ju att vi tycker nästan likadant om allt! Jag vill ha mer bekräftelse och jag vill vältra mig i det och jag vill ge er så mycket bekräftelse för ni är SÅ JÄVLA BRA ALLIHOPA! Ni är precis så smarta och roliga och fantastiskt underbara som är möjligt. Ni ger mig styrka och hopp om livet. Nu kan jag för jagvetintevilkengångiordningen ta diskussioner med teman som; älgjakt som mänsklig rättighet och "jamen det heter ju negerboll".

1 kommentar:

happy sally sa...

Fia! Åh så härligt att ha tillbaks dig här i ettor och nollor! hur har du det? hur är dina dagar? berätta! jag saknar dig, kram emma