lördag 31 januari 2009

Cykla!



Pratade med Linda och Lina om att börja cykelpendla till Lund till våren och blev enormt peppad. Jag känner att våren måste komma NU NU NU och jag måste åka till Bökevik snart och fixa med min räserbike (kanalbadaren). Tänker hård techno, vind i håret, slimmade kläder och om man ska vara riktigt seriös så köper man sådana där trampor med remmar på så man kan trycka och dra, trycka och dra, trycka och dra.

Och på tal om våren så bestämde jag och laxen igår att vi alltid ska ha öl i kylen när det börjar bli varmt så vi kan ringa och säga "ses om fem minuter i parken" utan att någonsin behöva dricka ljummen öl. It's a deal!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Bilden är från den 2:a juli 2006, mia, andreas och jag cyklade på utflykt. vi klappade hästar, var på jordgubbssjälvplockning där vi blev extremt mätta (och kissnödiga om jag minns rätt, det är mycket vatten i jordgubbar) och sen kanske vi fixade med Ibiza - Sovjetklubben? bilderna från den här sommaren är för övrigt SENSATIONELLA och borde visas inför publik. Då tänker jag t.ex. på bilderna när andreas badar i barnbassängen på smålle.

Anonym sa...

Hjälm!