söndag 18 januari 2009

Kort tid mellan tanke och handling

Inte bara för att undvika ångest utan för att bygga på vad man tror på, göra täta kopplingar mellan teori och praktik. Kom igen, jag är pepp. Den här våren börjar för mig imorgon. Från och med imorgon har jag bättre förutsättningar att leva som jag vill leva, mer tid, mer frihet. Jag vet inte exakt vad det kommer att innebära men jag tror det kan bli bra. Bättre, effektivare, mer.

Okej. Hoppas ni hakar på. Start imorgon kl elva vidkokisöker.

5 kommentarer:

Anonym sa...

som att köpa en radio samma dag man tänkte tanken tex

Anonym sa...

Betyder detta att man inte längre kan säga "jag börjar imorgon" om det är så så ska jag hoppa på tåget...

och anne --> sjukt snabbt

Anonym sa...

hoppa på tåget? vilket tåg?

och det var lisa som köpte radio inte jag. jag tänker fortfarande på att göra det.

Anonym sa...

jag är sjukt snabb!

Anonym sa...

heja lisa! bra plan. Jag har också den planen, fast jag har jobbat på det i kanske ett år nu.

heja Andreas och Anne också! You can do it! Buy a damn radio!