måndag 30 mars 2009

Livsmålen

Jobba lite på livsmålen:
  • inte vara stressad
  • inte ha ångest
  • ha roligt

Inte låta uppsatsen stressa mig för jag gör det i min takt och min takt duger och det kommer bli klart men i en annan ordning än schemat. Det kommer oundvikligen bli bra, jo, så är det.
Jag ska sitta minst lika många timmar på kondis som i datasalen. OK?

Allt vi pratade om häromdagen på Ambrosia var fantastiska saker. Sommaren 2009: underbar.
Våren är svårare. Tre saker man kan göra:
  • gå på kondis
  • åka till berlin
  • gå på måndagsfest hos pelle

2 kommentarer:

Magda. sa...

det låter ju som väldigt trevliga planer ni har för sommaren. jag hoppas jag också kommer på ngt kul att göra i sommar, och jag antar att det en till pelle i ditt liv lisa? annars måste vi börj dona här :)

lisa sa...

haha ja du kan hälsa per-bär att han kan vara lugn.