onsdag 3 juni 2009

Andra bullar - update

Bilden har ingenting med texten att göra, jag bara hittade den och tyckte den var snygg. Två snyggingar på Davidshalls torg precis när det började bli vår.

Det är mycket besked i dagarna, många beslut. Folk som flyttar hit och dit, avslöjar sockar, gör slut, lämnar in och drar ifrån. Tur tisdagsbasketen i alla fall står fast (även om min lårmuskel uppförde sig som en gubbe igår och strejkade efter cirka fem gasellsprång).
Det här med att avsluta kan ju vara något positivt och något man firar. Därför går vi på examensfest hos Josse och Måns på torsdag och firar mig och Mia på fredag. Jag ska ju fortsätta plugga, någon dag, men varför inte ta alla chanser till kalas?
Andreas måste ha tröttnat på att läsa redan och suckat för sig själv "kan hon aldrig hålla sig till saken??" och ja just det ja just det ja just det jag skulle skriva var ju det här: ALLA SOM VILL VARA MED PÅ PRESENT TILL JOSSE OCH MÅNS SKA SKICKA ETT SMS TILL MIG ELLER ANDREAS SÅ FORT SOM MÖJLIGT. Ok?

2 kommentarer:

Andreas sa...

haha, fattade inte innan sist meningen vaför jag skulle sucka. Tänkte mest "är jag en sån som alltid tycker folk ska hålla sig till saken?" är jag??? trodde inte det. stickspår är bästa spåret (tänker jag).

Men sen förstod jag, men hade helt glömt bort.

fian sa...

Åh vad tiden går! Är Mia och Lisa oxå färdiga med sina program redan?? Ja ni får ursäkta att jag inte är så uppdaterad. Hurra, hurra, hurra för Lisa, Josse, Mia och Måns! Världen blir nog lite bättre nu tror jag.