torsdag 4 juni 2009

Snart så

Eftersom jag är som Fia så det tar 30 min innan jag fixar det här med lösenord och allt, så kände jag att det skulle firas med ett inlägg. Skriver som vanligt mitt i natten. Inte säker på varför men gissar att prestationsångesten krymper iom trötthet.
Mitt bästa liv börjar om ungefär en vecka. Då ska jag ha längsta ledigheten på väldigt många år. Kanske 2 i vart fall. Det är inte så mycket att skryta om kanske. 3 veckor är inte så mycket för många av er, men för mej, er hårt arbetande syster, är det långt. Planeringen för DEN LÅNGA LEDIGHETEN är inte riktigt klar än så hör av er om ni har några förslag.

2 kommentarer:

fian sa...

Grattis till snart semester Elin! Härligt härligt! Jag tror nog jag förstår ungefär hur du känner inför långledigheten. :) Förslag på vad du kan hitta på är tex en Växjö-tripp.

Tove sa...

Du är värd hur många veckor som helst! Grattis till semestern, jag vill gärna hänga med dig då.