söndag 14 juni 2009

Glädjeyra

Var på studentfirande i torsdags. Det var min allra bästa och yngsta kusin Malin som tog studenten. Jag tror kanske inte det finns något gladare än än precis utsprungna studenter? Om jag ska försöka komma ihåg hur jag kände det just då, så tror jag faktiskt att tiden stod stilla för ett tag och känslan av att hela livet stod framför mig gjorde såklart att jag storgrät, men glad det var jag ta mig tusan.

Här är en suddig, men glädjesprudlande Malin med kamrater. Ville gärna dela med mig.

2 kommentarer:

Lisa sa...

wow, härligt. minns inte min egna student som så strålande. hade för mycket i händerna och i huvudet. och sen slogs jag också. men däremellan var det ju kul och sen åkte jag och tågluffade direkt. vilket var kul.

fia jag vill se ett foto på dig som är nytaget...

fian sa...

Usch för sånt studentfirande! Tur att det var bra däremellan och efteråt.

Tror inte jag kan lägga upp foton här på kommentarer va? Men ska se vad jag kan göra åt detta så du kan få se hur jag ser ut nu för tiden. Utan att vara speciellt bra på att lägga upp bilder själv, så skulle jag vilja önska mer foton här på Bästa livet! Jag vill oxå se hur ni ser ut dessa dagar!