lördag 11 juli 2009

Nyhetstorka?

Alltså hallå allihopa! What's up? Jag vill ju att ni ska skriva hur det är med er! Jag vill veta hur Moa har det i Uppsala, hur det går för Måns med köksbestyren i stockholms skärgård, hur Elin har haft det på sin semester, hur det går för Fia med lille socken i magen och livet i övrigt, var Daniel håller hus och vad Anne, Lisa, Andreas, Magda och Tove gör när jag inte ser dem. Kan ni vara så hemskt snälla att skriva detta?
Jag själv är i Lund och har för tillfället kanske blivit semesterbalsé och orkar som inte styra upp något. Nu ska jag gå och sätta mig en stund i solen på b-längans baksida och äta blåbär och läsa sydsvenskan tror jag. Puss o hej.

1 kommentar:

fia sa...

Jag har hamnat lite under isen, så här mitt i sommaren. Har tappat lusten och ambitionen att göra något av min sommar och semester. Så är det. Går mest och väntar på att dagen ska bli kväll så jag kan gå och sova. Fast fysiskt mår jag bra, och det får man ju vara glad över iaf.
Blåbären får man oxå vara glad över. Det ska ju vara många sådana i skogarna i år.
Puss