torsdag 6 augusti 2009

I väntans tider

Idag är det en vecka kvar till Sockens beräknade födelsedag. Jag har nu inte jobbat på typ sex veckor. Trodde att jag skulle uppskatta ledigheten mer än vad jag gjort och bävar lite inför hur de närmaste sju månaderna ska gå. Sommaren har ju som vanligt ramlat på i en väldig fart, trots att det inte varit så mycket semester-känsla, mycket pga att Sally inte mått bra. Nu mår hon för tillfället bättre iaf och det är jag så väldigt glad för.

Här väntar jag inte bara på Socken, utan även på en våffla vid Kafé Masugnen i Åryd vid en av utflykterna som trots allt blev av.

Puss puss

9 kommentarer:

anne sa...

Fia du är så fin!

lisa sa...

äntligen äntligen äntkligen har man fått träffa denna fia och denna sock, ännu inne i magen dock. de är underbara och jag kan inte sluta tänka på dem.

Andreas sa...

och det blev våfflor igen.

Tove sa...

Lycka till med förlossningen Fia! Jag ser fram emot att träffa din alldeles säkert strålande unge.

Fia sa...

Du är så fin Anne.

Åh åh åh vad glad jag blev över besöket igår! Ni förstår ju att jag blir så glad av er. Daniel pratar så varmt, nästan lyriskt skulle jag vilja påstå, om er. Jag kan ju inte annat att än hålla med om att ni är helt fantastiska. Våfflor är ju dessutom alltid en stämningshöjare. Ser mycket fram emot när Socken är ur magen och vi kommer ner och hälsar på er allihopa.

Nu har jag aktiverat min msn igen förresten. Men det har hänt så mycket där sedan jag hängde där sist så jag hänger inte med i allt än tror jag. Men kanske ses vi där, eller någon annanstans.

Kärlek

Fia sa...

Och tack för lycka-till Tove!

lisa sa...

lisa är mycket lycklig över att fia finns åter på msn. man undrar ju lite om hur påträngande man får vara nu de närmsta dagarna..?

fia sa...

Påträngande på msn menar du? -Hur mycket som helst på msn och på andra vis! Jag gör ju som sagt inte så mycket mer än att vänta, och väntar gör man väl bäst i gott sällskap?

Mia sa...

Alltså man kan säga många saker, framför allt att den lilla som var i din mage nyss numera visst är utanför din mage liksom vi andra. Det är sjukt, men jag måste säga. Fan va snygg du e!