tisdag 4 augusti 2009

tove i stockholm

Hi guys.
Jag är i stockholm och hänger, två veckor har det blivit nu. Sommaren bara rusar iväg och jag gör mitt bästa för att ha det så kul och äventyrligt som möjligt. Jag hänger på Ekerö och badar i poolen och huserar poolfest (se bilden ovan) åh ni skulle varit med! Min sommarkurs tär på mig när den poppar upp sitt lilla huvud men det är inte så ofta. Mest blir det glass på nytorget, fest under broar, vin på emsans balkong, bakisfrukost i skuggan.

Snart ses vi igen! Malmöfestivalen?
Hoppas ni har det lika bra som jag.

8 kommentarer:

Fia sa...

Jag har aldrig varit på en poolfest i hela mitt liv. Fick nu plötsligt insikten om att det är något jag måste sträva efter. Jag känner ju lite dåligt med pool-ägare förstås...

Tove sa...

du får komma till mig! jag kan ha en pool-fest för alla er som aldrig haft någon.

Andreas sa...

Jag är också en sån. Och jag känner ett behov.

anne sa...

jag med!

Tove sa...

roadtrip? pool? drinkar? månsken? wham? YES.

Andreas sa...

Club Tropicana

fia sa...

FANTASTISKT! Ska genast börja min baddräktsjakt. Ser just nu framför mig en baddräkt med rosa solnedgång och vajande palmer. Någonstans måste den ju finnas.

sarathyra sa...

varför har du ingen pool i Lund?
det är så mycket närmre...