söndag 30 augusti 2009

Le petit studio

Jag har fått en lägenhet, en fantastisk, fin, söt, fransk, underbar liten lya. Ett litet, litet kök, ett litet, litet köksbord och ett litet, litet badrum. Ovanpå detta ett sovloft med hemskt lågt i tak. Mitt i smeten ligger den och hyran är lägre än vad jag befarat (men fortfarande hög). Jag är således överlycklig. Ikväll ska jag och mina nya vänner gå till en park och se Persepolis som utomhusbio och imorgon börjar skolan. Kärlek

ps. Jag lovar att svara på mail och sådant så fort jag har lite mer internettid. Jag har också ett franskt nummer och en fransk adress som man kan nå mig på nu.

5 kommentarer:

Mia sa...

Det låter toppen lisa! heja heja!

Anonym sa...

wow. Fantastiskt! Snart kommer vi och hälsar på. Ta hann om se!

Fia sa...

Åh GRATTIS, en fin liten lägenhet och nya vänner! Fantastiskt så bra det tagit sig och fort gick det oxå. Kan man få veta adressen sen när du har mer tid? Puss

mia sa...

men vad är din adress?

lisa sa...

okej den är Lisa EFTERNAMN,
43, Rue des Cordeliers
13100 Aix-en-Provence
FRANKRIKE

mitt franska nr är
+33648615126

pusspuss