fredag 25 september 2009

äntligen helg.

ja äntligen är det helg. det är så mycket som är på gång att jag glömmer bort det mesta, det är inte mig likt. men nu sitter jag här, äntligen fredag, men ändå inte glad. Jag peppar med piaf, katten, och b&s. Sen är det fest också, ni vet där vid paradiset. Per är redan där. jag sitter kvar hemma och pimplar vin. Kan inte bestämma mig om jag vill dit. sagoväsentema; KOM IGEN!!! klipp er och skaffa er ett jobb. neggomags
På söndag är det dags för ytterligare en lägenhetsvisning. Samma gata som förra gången (ängelholmsgatan, för den intresserade) fast trapphuset bredvid och en trea istället för en fyra. IS THIS IT? Är det dags för mig att klippa navelsträngen? Trots min sorg över detta hära stället frågar jag mig själv om jag är redo? Var på klubb i onsdags och blev lite rörd i ögat när jag fick ett kvitto i min hand med mitt egna nummer på. vaffö?!
Ticks (tix?) har jag också fått. Andreas har varnat mig och jag borde sluta, men kan inte. Vil hela tiden göra "pop"(den onomatopoetiska, inte musik)-ljud med munnen. Håller jag på att fliuppa?
Tog sönder ett par tights idag också som har ett värde av 1500 kronor. Dock inget jag själv investerat i, men en present. Det var inte bra tycker jag. Har aldrig ägt ett plagg så dyrt så går jag och tar sönder det.
Ja, här har jag lyckats summera mitt fantastiska liv, det är det som hänt den senaste veckan typ.
Kul att se bilder från le france, det gillar jag skarpt, och mias tankar, de gillar jag också skarpt.
Och Andreas har blivit med boll, det gillar jag också.
Sen borde alla boka in den 26e juni, då är det den årliga trippen till Sibirien och Ufomonumentet som gäller. Lika bra att skriva indet i kalendrarna redan nu så att framtida sommarjobb är medvetna om vår nyskapade tradition ocgh att det är ett måste att ta ledigt.
Nej jag ska nog gå på fest nu...

ps, en grej jag borde erkänna. Zappade häromdagen runt på tvn och ser att Steve har en bild på ett gäng hästar och har skrivit under dem; Heest. Jag vill klappa hesten. Första gången skrattar jag åt steve på det bra sättet. allt var i paint. enkel humor. det är nog värt 100 000 kr, jo visst serrni ds.

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag har också zappat förbi de där hestarna och verkligen funderat på varför?! Men de kankse bara är sådär studentikost roliga, det kanske är nog kul men paint-ritade hestar som pausbild.

Andreas sa...

haha "får man klappa hesten".