lördag 5 september 2009

Marseille

Jag, Erik, Rosanna och Linda är i Marseille. Vi har druckit öl med lokalbefolkningen på en kvarterskrog och promenerat en hel del, t.ex. till stranden där det blåste jättemycket. Vi träffar folk hela tiden, jag misstänker att det beror en del på Erik. När man är lagom uppsluppen så är man inte så noga med franskan, tack o lov. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på de andra som lagar mat. Linda sa precis "att umgås med er tre är som att umgås med dubbelt så många personer". Jag har gjort sallad, snart kommer potatis och grönsaksröra. Snart ska jag ladda upp lite bilder så ni får se hur det ser ut när det är så som det är här (fantastiskt).

2 kommentarer:

fia sa...

Jag längtar längtar efter fanstastiska bilderna!!

tove sa...

jag längtar efter Lisa! det är så bra att du har det så bra. PUSSGURKA