fredag 20 november 2009

tillklippt


Vet ni, nu är det bara en vecka kvar för mig i Lund. Det är lite skoj och spännande tycker jag.
Något annat som är skoj är att det är helg för om cirkus en timme. Då stänger nämligen biblan och då måste jag bege mig. Har inga som helst planer, men det gör ingenting, för jag vill inte göra ngt. Inget som kostar pengar i alla fall.
Jag börjar dessutom bli lite nervös, är det ingen som kan hjälpa oss att packa in vårt skräp i lägenheten i Malmö? Hade verkligen varit guld om ni orkade en låda eller två. Jag som trodde att bildvalet skulle få alla att vilja hjälpa till.
Puss!

2 kommentarer:

Mia sa...

katten piaf verkar tycka det är spännande att flytta. åh, jag saknar henne, måste kanske komma upp och gnugga mitt allergiska ansikte mot henne!

Magda. sa...

ååh, bara kom och gnugg! Vi har ju piller för sådana som dig!