tisdag 20 februari 2007

Fetisdagen

Jag fick stanna och prata med människor tre gånger och hejade på två till idag när jag gick från konsum till smålands. Så väldans trevligt när man är på det humöret. Sen så känner man ju sig rätt cool också eftersom man får intrycket av att man känner hela världen. typ.

Idag är det fetisdagen på riktigt och fastän jag redan har hunnit klämma i runda slängar fem semlor tidigare i år så är det inte helt fel med en till. Gott gott gott. Annars så blir det stekt aubergine med matvete/champingjon/lök röra, quinoa och sås. Det ska också bli gott hoppas jag.

Jag har fortfarande inte fått tummen ur och klippt mig som mia och jag har arbete upp över öronen. Målet är att lära mig prioritera. Ett av dem i alla fall.
Prio ett; frisyr
Prio två; jobba
eller?

5 kommentarer:

JOANNA sa...

ja!

Lisa sa...

jag hade nästan en sån priolista!
1. fixa en frisyr
2. fota den nya frisyren till körkortet

och eftersom vi hade en frisör boendes hos oss i helgen så är punkt åtgärdad och jag ska bara hitta en fotoautomat

Lisa sa...

punkt 1.

och du anne jag gillar knappt semlor men idag blev jag inropad i ett rum där jag för första gången i mitt liv fick beskåda en SEMLETÅRTA! för er som inte heller kände till det här påhittet sen tidigare kan jag upplysa att en semletårta är typ en sjukt stor semla som man säkert kan dela på tio-femton pers. så det blev en fettisbulle ändå!

Andreas sa...

Pratade om semeltårta för ett par dagar sedan, det var smulans drömbakverk.

i övrigt så håller jag med om din priolista anne. Jobb må va viktigt, men frisyr ojojoj.

Anonym sa...

hej hej!