måndag 19 februari 2007

Studievecka

Det finns tre anledningar till att jag inte skrivit här tidigare.

1. Har inte förstått att det är detta de mobila datorerna är till för. Nu vet jag.

2. Det tog mig 38 minuter att 'uppgradera' mitt medlemskonto. Något mitt tålamod inte orkat med vid tidigare försök.

3. Idag är det måndag och jag måste, MÅSTE, läsa järnet i diverse böcker.

När jag var mindre inträffade någon gång var termin en studiedag. Man blev ledig från skolan en hel dag ochsom namnet antyder var dess mening att man skulle ägna dagen åt studier. Till 14.15 på fredag har jag studievecka. Om jag gör som brukligt med studiedagar kommer nog Margot tänka så gott om mig längre. Men idag gäller bibloteket, klockan elva var tanken, men nu snart 2h senare är jag nästan redo. duschad, matad och bloggad.

Alltid kärlek

Lisa måste lära mig mer internetstuff så jag kan gör snygga inlägg

För övrigt anser jag att man får välja städer man inte varit i.

1 kommentar:

Lisa sa...

ANDREAS!!!!!!!!!!!!!!!!! välkommen!