onsdag 27 februari 2008

best of 27:e februari 2008

om man tänker på dagens bästa så kan man komma på en massa så länge man uppskattar annat än revolutioner och miljonvinster.

jag började tänka på att det bästa med dagen var pedagogikinformationen om vad jag (med allra största sannolikhet) ska syssla med nästa termin. den var så peppande och inspirerande och jag gillar de där lärarna väldigt mycket. smarta damer. är sugen på att börja på en gång, skriva uppsatser, jobba i grupp, läsa metod; alltihop!

men sen tänkte jag att det inte heller var så illa pinkat att få ett par röda converse gratis, att få skjuts till malmö av en trevlig kursare, att träna skivstång för första gången, att kära emma med ryggskott ringde, att julli bjöd mig på middag och att jag är någorlunda ikapp mina måsten inför morgondagen. toves nya frisyr var ju inte heller dålig direkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var då en dejlig dag! det håller jag med dig om kära du.

fia sa...

Darling Lisa. Hoppas lördagen blir minst lika fin och bra. Puss