tisdag 26 februari 2008

Om att inte tänka efter före eller att inte känna sig själv

Vi var på bio i söndags. Skulle ju bli sådär mysigt och vi poppade popcorn hemma. Burton, Depp och Bonham Carter är ju en hyfsat säker trio (visst, inte alltid). Jag har aldrig varit så nära att lämna en biosalong. Hallå! Jag har en släng av knivfobi och uppskattar inte blod som skvätter upp på kameralinsen. Men jag visste ju att han skulle skära av halsen av folk på löpande band! Varför satte jag mig ändå i den där biosalongen? Ofattbart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, måste se. Det är ju en fantastiskt trio du nämner. Tur det inte är sprutor.

Anonym sa...

men jävlar jag kan skriva under på att det är en riktig ketchup. Jag blundade en del, tönt som jag är. Men den var rolig! heelt crazy faktiskt. Se den!

fian sa...

Jag kan hålla med om att det röda som skvätte kanske inte såg så blodigt ut. Fast det hjälpte lixom inte. Läste någonstans att Depp höll på att kräkas av det där röda, och det gör man ju inte av ketchup för det mesta.

happy sally sa...

åh tack tusen fia för att du skriver och påminner om att saker man gillar i teorin inte alltid funkar i praktiken, som en blodig musikal med fintrion. jag hade också tänkt se filmen men har liksom helt lyckats glömma bort att jag AVSKYR blod, tack för att du påminner mig om att fintrion och min fobi för blod inte går att kombinera. PUH