fredag 4 april 2008

hej helgen!

jag tog bort det väldigt menlösa inlägget jag skrev i morse och tänkte istället säga Hej helgen! och så ville jag skriva svart på vitt att jag tycker att det var väldigt väldigt trevligt igår med kalas för elin hos daniel som inte var hemma. många vänner på samma ställe, känns som om det var länge sen sist. och goda kakor och grejer. dessutom var en del av oss kulturella, heja maud, cissi och nour. ännu färre tappra drack sedan årets första finöl på bantorget. heja våren!

och glöm inte att http://www.sexmastevaraskont.se/



cajsa och mia längtar efter tårta

3 kommentarer:

JOANNA sa...

helt rätt lisa! och inte vårens sista finöl heller! snart igen hoppas jag

Anonym sa...

och än färre drack vårens första fincider. man ack så god den var

Anonym sa...

åh det var ett härligt kalas!