tisdag 3 juni 2008

hej vännerna! nu ska jag berätta en sak. jag har varit med i en olycka, jag har ont lite här och var, inte så mycket, men passar på o tycka lite synd om mig själv. fast det är dumt, det kunde ha gått värre. men det går snabbt att slå sig och man kan slå sig fastän det inte är ens eget fel, så var försiktiga, lite lagom försiktiga i vart fall. det ska bli jättekul med sommarfesten, hoppas alla kommer, att det blir schysst väder och att det funkar att spela rundbadminton. jag tycker inte att ni är dumma, bara så ni inte tror det. ses snart! p o k.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nä du bara hoppades ju att du skulle träffa någon smart. det är faktiskt inte samma sak alls. hoppas du mår lite bättre idag. puss

JOANNA sa...

Mia, har du fortfarande plats i din bil till ronneby?? När ska du åka i så fall?

Det vore topp att få åka med!

Anonym sa...

hoppas verkligen du är kry, eller åtmonstone kryar på. ses snart. och ingen kan väl trott att du menade att du hade dumma vänner med vänner som oss.

fia sa...

åh olycka mia? nu blev jag ju orolig. men det är ju ett gott tecken att du skriver på bloggen och ska på sommarlovs-fest på lördag. längtar efter dig!!

Anonym sa...

joanna. du kan väl ringa? jag tycker folk vill åka med till höger och vänster men det är lättare med lite mer rak kommunikation. typ telefon.
0730-599593