onsdag 4 juni 2008

topp tre - inför helgen

1. kom till bökevik på lördag! det blir härligt. jag l o v a r. på riktigt, eller, jag tror det. jag vill lova att det blir trevligt. kom hit, för här är underbart, ni kommer nog att se det. vi får mailas om vilka tåg ni kommer med, ni som åker tåg, så vi har shuttlebussen redo för att hämta på stationen. annars hoppas jag att ni kan styra upp skjuts från skåne, ni vet vilka man ska kontakta. kom, om ni vill, kom!
2. systemet är stängt på fredag för det är röd dag. dvs att om ni vill handla där innan lördag (...)
3. vill någon fixa dansmusik?

en försmak på badmintonen

4 kommentarer:

Anonym sa...

hu-hu-hurraaa! Det ska bli roligt

fia sa...

Mycket! Ses snart!

sarathyra sa...

jag vill oxå vara där!
hoppas ni får en fantastisk dag.
saknar er redan...

happy sally sa...

åh vad jag tycker om er. i sommar ska vi cykla, bada och hänga för mycket på biblioteket.